Jag har flyttat

Som jag tidigare nämnt så har jag flyttat. Ni hittar mig numera >>>>HÄR<<<<

Har fortfarande mycket trafik hit så glöm inte att ändra adressen om ni vill fortsätta att följa mig.

Hoppas vi ses!

if-you-can-dream-it-you-can-do-it-inspirational-quote-vinyl-wall-decal-sticker

Annonser

Slutet

Jag skriver detta sista inlägg med lite vemod. Lchfresan kommer inte att uppdateras mer.

Sidan kommer att finnas kvar då den innehåller mycket som jag vill ha kvar och recept som jag använder ofta.

Men misströsta inte. Jag har startat en ny sida som du hittar >>>>>HÄR<<<<<

Så surfa över dit om du vill fortsätta att hänga med mig. Glöm inte att uppdatera bloglovin, favoriter och andra ställen som du sparat den här adressen på 🙂

Jag hoppas vi ses där!

 

Perfekt

Ibland undrar jag hur man tänker (inklusive mig själv). Jag tänker på instagram i synnerhet men även andra sociala medier och bloggar i allmänhet.

Min fundering är om man verkligen tror på allt man ser? Alla dessa perfekta bilder med den perfekta texten… Det perfekta livet…

Jag kan komma på mig själv att störa mig på alla dessa perfekta bilder. Men vet ni vad? Jag följer de som inspirerar mig. Jag tänker avfölj på de som tar energi från mig. Det är ett bra tips som jag gärna delar med mig av 🙂

stupid-dogbert_76796752

Vecka 51

Summering.

Måndag: Vila

Tisdag: Gym. Rumpa, mage, axlar

Onsdag: Tabata med de bästa

Torsdag: Cross Circle

Fredag: Vila

Lördag: Julaftonslöprunda 

Söndag: Långpromenad med mamma 🙂

Glad

Just idag tänkte jag dela med mig av en ”Jag blir glad av lista”.

  • När jag vaknar utvilad
  • När jag får spendera tid med min familj
  • När jag får njuta av naturen
  • När jag möter positiva och glada personer
  • När jag bränner av ett härligt träningspass
  • När det är ordning och reda i hemmet

c3b297219ee6d777192541ba65ce7045

Men hur gjorde jag

Härom dagen skrev jag ett inlägg om motivation. Ett ganska tråkigt inlägg men jag gillar ändå att skriva mer faktabaserat ibland. Men någon kanske ställer sig frågan om hur JAG har motiverat mig att komma igång. Jag har ju faktiskt gått från en tvättäkta soffpotatis till aktiv.

Såhär gick det till för mig i listform:

  1. Svågern utmanade mig i Midnattsloppet 2015. Tack för det!
  2. Satte ett ytligt mål om att ”få” köpa nya träningskläder och skor om jag lyckats hålla i träningen i över 1 månad.
  3. Snabba resultat. Som otränad får du otroligt snabba resultat. Både på kondition och styrka. Detta ser man lätt genom att mäta sina resultat.
  4. Sporras av svågern under tiden. Tävla i träningsmängd.
  5. Boka in resan till Stockholm för midnattsloppet.52c7929322d4bf199faae0aaa34d7af6

När jag tänker efter så var det nog detta som gjorde DET. Det var 8 månader från utmaning till lopp och det räckte för mig. Och eftersom att jag är en statistiknörd och tävlingsmänniska så räckte detta. Luften gick nog lite ur mig efter Midnattsloppet men jag hängde ändå i träningen, vilket jag är glad för. Så om du vet med dig att du gillar att ha mål så kan det vara bra att se längre redan från början. Att förbereda sig på något sätt om vad man ska göra efter att det första målet är nått.

 

 

 

V 50

Veckosummeringen:

Måndag: Gym, mage

Tisdag: Vila = Utslagen i soffan redan 17:30.

Onsdag: Tabata med bästa crossgänget

Torsdag: Kvällspass, Crosscircle

Fredag: Stående lunchpass, Crosscircle.

Lördag: Vila

Söndag: Intervaller på löpbandet. 4 omgångar tabata samt upp- och nedvarvning.